Ögon

ögona mina börjar reda ge vika... fyfaan vad trött jag är! helt insane! dagen började med att efter att ha försökt sova 100 ggr så gav jag upp o klev upp. sjukanmälde mig och sedan kolla jag på Allt flyter den va väll helt okej! sedan efter det så såg jag en dokumentär som heter "verklighetens rainman" o ni som vet vad jag menar för person skoj för er ;) men iafall så är han som är kallad Rainman eller hans riktiga namn är Kim Peek eller nå sånt... han kan rabbla upp allt som han läst i hela sitt liv... va en väldigt intressant dokumentär:)

Inte nog med det... har sms:at med jessica hela dagen för saknar henne höhö... ajja men rätt som de va så ringde hon mig och bad mig gå ut... så jag öppna dörren o där stog hon! hehe så jävla gölligt! fan vad underbar hon är! så vart en liten suprice dära! så vi låg o mös... eller hon killa mig på ryggen hela tiden o va hur gullig som hälst! haha... kan knappt röra mig ibland för de gör så ont i magen... men iafall så kika vi lite på tv sen åkte hon hem nu med syrran... ska hem till henne imorgon efter hon har slutat jobbat... måste få sova med henne... har blivit som en liten drog de! höhö!  ajja nu ska jag Ta o kolla om det finns någon film att skåda! hare gött! kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0