Oj oj oj Oj

Torsdag hela dagen! hehe...

idag har jag gjort de näst sista provet i samhäll! one more to go! sen är jag good to go ut på den dära jävla trappan och veta att jag aldrig mer behöver sätta mig i en skolbänk om jag inte vill:D så jävla skönt ska det bli!

sen vad har jag mer gjort... har åkt runt med zebb o kikat på lägenheten.. åsså har jag köpt vävtejp som behövs på vissa ställen inför rusten! har även vart in på söders el nu o fixat Kyl/frys spis o fläkt! så nu jävlar börjar de braka loss! ska bli sjukt skoj! ska iväg o köpa färg o jävlas på måndag nog eller kanske nu på lördag! men får se om jag hinner! har så jävla mycket att göra!


Min helg (Y)

FREDAG Morgon: Golf med hela bygg
FREDAG Kväll: Bal
LÖRDAG Morgon: fixa i lyan
LÖRDAG Kväll: Dansuppvisning
LÖRDAG Kväll: Klassfest! :D  SORRY BRUDAR NI ÄR INTE VÄLKOMMNA! KAN INTE BLI BÄTTRE!
SÖNDAG: FLYTTA och fixa i lägenheten:)


fan vad skönt de ska bli att bo så jävla nära stan! hehe kan jhu inte bli så mycket mer centralt än att bo i vasa huset :)

ska även bli soft att flytta ihop med jessica! har velat de länge! myyyyycket länge! så skönt att få den chansen nu!
längtar tills allt är klarmålat o skit i lägenheten o att köket är på plats då blir de att köpa ny soffa... får se vad de blir! en beige! fint som snus som man brukar säga:) hehe... ajja men nu ska jag gå å däcka i sängen o sussa en timme sedan snacka lite med mor o far! hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul för er! Hoppas att ni får det underbart, men det är väll det minsta problemet för er;)

2009-05-28 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0