RandM

Ja nu har de blivit mycket på senare tid att jag umgåtts med Robin, har mycket att snacka om och han har fått mig lite mer intresserad av att fiska! haha! fyfaan har alltid hatat de eftersom jag aldrig fått ett skit på ett jävla kasstspö! men nu jävlar har jag fått allt från en 2 liters pettflaska till en påse till ett gäddhugg till ett tappat drag till ett till tappat drag till en liten fjärt abborrrrre till en gädda på 3 kilo på kroken :P haha så jävlar vad det går frammåt!

va ute o fiska när de åska o blixtra igår! men som tur va de så stog vi under ett träd så vi blev jhu iafall inte blöta:) JA JAG VET ATT MAN INTE SKA STÅ UNDER ETT TRÄD NÄR DE BLIXTRAR UTE... orka bry sig! fan hur stora är oddsen då?... ajja skit samma!

snackade med jessica i telefonen medans jag hade mitt drag i vattnet precis vid kanten. draget såg ut som en fisk ungefär... så höll jag på dra de lite efter kanten.. hade spöet mellan bena för orka inte hålla i det! haha rätt som de va så kommer en lite gädda o hugger på skiten! haha höll på skita på mig! men den släppte... sen när vi la på så kasta jag ut igen så fick jag en gädda på 3 kilo... inte mycket om man jämför med robin som fick kämpa med sin 8 kilos gädda för några dagar sedan! den va rätt så stor! hehe!


här är den lilla jäveln jag fick upp! men självklart släppte jag i den...
eller släppte o släppte jag sparka i den... lycka till att få mig att röra
en jävla gädda! fyfaan sylvassa tänder o sprattlar så jävla mycket!
ne så när det gäller att röra fiskar är jag värre än en kärring! haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0