SÖNDAG

i morse vaknade jag själv... jessica satt i vardagsrummet o kika på nå skit... (INTRESSANT VA!?)   :)   ajja sen så gick jag o käka frulle.... efter det så kika jag o jessica på lite film, gick ut med maggan o mööööös:)  nu håller jessica på packar ihop sitt rum så jag kan skruva ned hennes hylla :)  

senare idag ska jag hem o bara existerar... sen vet jag inte vad jag gör... suger ute i åbyggeby... men men lär jhu åka hem ngn gång!! har inte varit hemma sedan torsdags!



Imorgon blir det att jobba på Punkt 26 som har V.I.P kväll! önskar att jag kunde säga att du är varmt  välkommen men det är du inte eftersom de är V.I.P kväll:P   har du itne fått kort att gå in där så får du de svårt.... men för dig som kommer är du varmt välkommen:) på allt i butiken! så jävla fint! edhardy jeansen kommer gå direkt!! så jävla cleant märke de! älskart!!!! hehe :)

ajja nu ska jag göra annat, shit vilket väder det är ute!! oj oj! helt underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0