Städa!

Igår va det hem till unni som fyllde 10 år:) fan nu börjar hon bli riktigt stor fan! hehe snart kommer killarna in i bilden osv! hehe


Idag blir de städ dag i mitt crib! höhö^^,


i morse klev jag o jessica upp samtidigt... vilket aldrig händer nu för tiden pgav att vi jämt börjar olika.. men idag var det byggnads facket som kom o informera oss en massa om hur vi ska ta oss till i framtiden osv... orkar inte förklara för invecklat;D  sen senare hängde jag på Arvid o Sebb hem till sebbs mor o gick ut med deras hund... jävla skojjig hund... sebb bad honom att prata så börja han yla sådära lite fint:) hehe... när jag försökte så igga han mig totalt... ajja! sen drog vi hem till Arvid o luffa lite. sen nu har vi varit upp till grillplatsen här hos mig... kikade om de va bra att köra den årliga forsränningen med trakor slang... men som alla dom andra 4 år tidigare har jag varit ute för sent! skulle åkte för en månad sedan...men men får väll vänta ett år till då:) slangen har jag kvar iafall! höhö! fan den är old nu den! kanske dags för en ny! äsch! får duga... går den sönder så får man väll frysa ihjäl i vattnet då..

Nä nu ska jag börja städa lite mer damma, torka av o dammsuga! jävligt tråkit men fan vad skönt det är när man har städat o allt är på sin plats! ajja have a nice day;)


vad är det man brukar säga? Grönt är skönt? o fan vad skönt det är!
man blir så mycket gladare! har en hel dal hemma här i skogen som
är tok grön... synd att man inte hade en bra kamera! fan fina bilder
man skulle kunna ta då :)



@ vindskyddet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0