Sweet times better times..

Nu har jag varit ute på en liten promenad... tittade även förbi hos danne som bygger nytt hus här:) stackarn! fattar inte varför man bosätter sig här ute i skogen! men men... kommer bli ruskit soft dära! rikgtigt snygg arkitektur på huset osv, öppna planytor och läckra planlösningar på de olika rummen! men de är väll de som är innepinne nu när man bygger hus... själv är jag mer för den gammla flugan när de gäller byggen av hus... hus som byggs nu är mer för att impa på andra o visa att man har cash! helt cp störda planlösningar o helt mångo att inreda i! husen i engelsberg där precis ovanför badet.. fyfaan för dom husen... var med när dom byggdes... oj oj oj skulle inte vilja bo i dem.. ser ut som garage! fyfaan... känner några som bor där! inte skit roliga ytor..


ajja nog om de!


Nu väntar jag på att syrran ska komma någon gång så vi får fixa hennes dator, sen efter det ska vi kika på någon film jag o mor! poppa lite popcorn o drinscha cocacola:)  ne nu får de vara nog för min del! orkar inte blogg mer för stunden:) hehe... hare så gött så hörs vi eller inte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0