UNDERBART!

idag är det 9 månader sedan du satt på den dära stenmuren och rotade i väskan efter tuggummi! jag minns de som om att det var igår! första gången jag såg dig. mitt hjärta slog i 300! våran första kyss, den glömmer jag aldrig! dina läppar va som gjorda för mina! mitt hjärta slog mer o mer och slår fortare för varje gång jag vet att jag ska träffa dig! att vakna upp vid din sida o mysa... eller pussa dig god natt helt underbart! finns inget som slår det vi har skapat tillsammans! den bro vi har skapat o de band som vi skapat tillsammans! alla fina underbara minnen vi har skapat och kommer skapa fler! HELT UNDERBART!

när jag sitter o skriver detta rusar våran tid tillsammans förbi i en revy! helt obeskrivligt hur de känns! min kärlek till dig o det vi har skapat tillsammans! är helt obeskrivligt sjukt underbar!  9 månader har gått och fler väntas att komma! för evigt du och jag och det menar jag till 100%! jag står faktiskt för att jag känner så starkt för dig! jag är så kär i dig o jag älskar dig så underbart mycket! som jag skrivit tidigare den kärlek jag finner med dig och de kännslor som kommer fram när jag tänker på dig, oss eller vårat förhållande dom är helt obeskrivliga! jag älskar dig nu och för evigt!




Jag älskar dig jessica, utan dig ingen mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0