Besök!

Nu är jag på besök hemma hos mor och far! har bokat tid för öppkörning nu så man får ta det dära jävla körkortet:) 


KUND = Den man är assistent åt...


var även igår i uppsala och jobba mitt första pass hos en kund, var jävligt trevligt! eftersom kunden inte är så gammal! så va mycket bra! kan man ha mkt gemensamt! gick intro med louise en mycket trevlig dam på 2 ben och med en bulle i ugnen :) så på söndag jobbar jag fram från klockan 09.30 till 22.00 och sedan sover jag kvar hos kunden och börjar klockan 09.00 till 21.00 tror jag det var! sen blir det att ta tåget hem och pussa sönder jessica! jag o hon bor jhu trotts allt tillsammans men vi ses fan inte skit mkt nu, hon jobbbar lite och jag jobbar och vi båda har så knepiga tider när det gäller jobb.. sen går jhu hon i skolan så ibland ses vi inte förns sent eller dagen efter... men så är det! vi får vänja oss!  ska vi utomlands över jul och nyår så får vi jobba arslet av oss:)  men till thailand ska vi om vi så ska cykla dit ;)  men fortsätter det som de gör nu med jobb osv så kommer vi iväg :)


Ikväll ska vi mysa! ska köpa nå hämt mat, får se vad vi blir sugna på! sen blir det massa gotta! och mycket mys! :)  men först ska vi ut med marlene till valbo och reklamera min gammla mobil som marlene vill ha.. så får den lagad... piss mobil i mina ögon! älskar min nya mobil! den är enormt skön och kommer aldrig sluta med att ha ett fullt tangentbord på mobilen! så enormt bra! topp topp! :)

på lördag ja då blir det att ta vara på dom få timmar jag kan vara med jessica fram till klockan 16.00 sen ska hon dra till V som har saft kalas, så då får man inte se röken från henne på ett tag! sen drar jag jhu och jobbar tidigt på söndag... men men!  sen när hon har dragit så ska väll david och jag dra till studion och fortsätta med vårat projekt ;)  ska bli skoJ! jag är som ett litet barn som är i en leksaksbutik för första gången :) men men jag älskar musik och så kommer det förbli :)

ajja förutom att jag älskar jessica mer än allt i livet så älskar jag även våra nya sängkläder :) OUF så skönt man sover i dem! vill inte lämna sängen!


(Påslakan, örngott och underlakanet 999kr hemtex)
(Sängöverkasst 675kr Ikea)



Love it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0